秋風起學游水太遲?秋天10月學游泳合適嗎?

中秋已過,一班暑假報名仲夏開班既女同學,泳班上得差不多,就會問:教練,我想續班,但怕凍,續唔續好?哈哈,續唔續班都唸咁耐,可想而知新報名的朋友真係唸到天荒地老!當然,最後選了黃埔的朋友都是明智的。

你一定以為,教練老虎蟹都會話好,係咪?而教練真係會叫同學續的,不是為錢為收生為充數,而係因為秋天學游泳好處真係多!

autumn-fall-leaves-falling-swimming-pool

泳池人少

天氣一熱,暑假期間泳池迫滿學生大人細路就一定啦!

學游水的,教游水的,睇游水的,浸水的,玩水的,全部出動。

個個都會忽然好想游水,真係識唔識游都去浸下…

迫,係一定的。游水喎,夏天唔游等幾時?

就是等秋天啦!

暑假過後,學生返學補習課外活動,泳池至少隔走咗一大班玩水浸水嘅人,同學唔使一路游一路避人,不用煩。

天氣涼,泳班的學生又會少啲,教練集中教幾個人,加上半邊泳池都任你地游,同學學游水的學習進度都快好多!

Timing 夠 Fit

夏天的時候好想學游水,到真正的起心肝報得名,都已經熱定啦!

一期7堂,加埋請假呀,唔方便個一、兩次休息,學完7堂,都搞成2個月,即係夏天剛剛完結的時候。

同學們,7堂只係一個基本,真正想穩陣有能力「想游就游」,又或出海去游船河,就要在出年夏天前學好游泳,所以學習不要停!

護膚零難度

最後一個 Factor ,對男同學不是吸引之處,對女同學應該是一個幾大嘅 Concern.

秋天開始,泳池泳客人數少,更衣室也人少!

說到這裡,也隱約之間聽到歡呼聲。

游完水,浸完水,水份流失,皮膚需要補濕。

秋天人少少,慢慢沖個熱水涼搽埋 Cream 先走,護膚效果分分鐘好過做 Spa.

秋天游水凍?

講左咁耐,有同學依然會講:會凍噃!

其實真正冬天會凍的時候,泳池會開暖水。有時教練著左保暖衣,齋企係暖水,其實都有少少熱添。

有關游泳保暖衣的選購,請參看《游泳保暖衣選購指南》。

身材要不要保持

最後最後,如果真的想保持身材健美,冬天絕對是「吃多了」的高危時間。

所以,咪唸咁多喇,識得揀,秋天就是學游泳的好時間。學游水操靚身型,使咩等夏天架?

快啲來《女子成人游泳班》專頁報名啦!