陳仲維教練轉行做保安員? 泳池關閉300多日馬死落地行?

昨晚 2022年6月24日 無線電視 重播 《天地男兒》第56集。很多朋友看到我們熟悉的面孔 - 陳仲維 游泳教練。陳仲維 竟然轉行成為了保安員 ?! 好多游泳班學生怪我哋做乜對教練咁差呀!

陳仲維咁資深的游泳教練 因泳池關閉需要轉行做保安員?

睇完條片,大家覺得點?

抱歉 YouTube 唔俾放,所以大家可能睇得無咁暢順。

新冠肺炎疫情持續 游泳教練生計受嚴重影響

2020年直至2022年,新冠肺炎疫情一直持續,泳池關閉300多日,游泳業界受到嚴重打擊,本港約2萬個全職游泳教練及拯溺員的生計嚴重影響。

很多同學問,是否長期接近零收入,生活受嚴重影響,而政府幾輪防疫基金亦根本不足以協助渡過難關。就算資深游泳教練,如 陳仲維 教練,亦需要為生計拋頭露面呢?

實情是,陳仲維 教練在20多年前已涉足演藝行業。在幕前演出,根本是他的興趣呀!

如果想一睹陳仲維教練的真人風采,參加我們大環山游泳池的男子成人游泳班,就可以親眼見到啦!

天地男兒

《天地男兒》(英語:Cold Blood Warm Heart)是1996年香港電視廣播有限公司拍攝製作的時裝劇集,全劇共65集,監製戚其義。

現在就節錄 陳仲維 教練 與 鄭少秋、古天樂、陳芷菁 的一場對手戲,給大家過一下眼福。

#鄭少秋 #古天樂 #陳芷菁 #天地男兒

外部連結

天地男兒 | 維基百科