大圍顯田免費試堂首批用家 即將停止招募

多謝大家支持,雖然知道要大家一個月前去報名參加沙田大圍顯田游泳池的游泳班試堂,有點為難,但仍得到不少反饋,實在多謝沙田大圍區的街坊朋友支持。

沙田大圍的朋友想學好游泳,很多都聽過我們黃埔體育會,想參加我們的游泳班嗎?我哋再度登陸沙田區啦!

而家仲推出「免費試學」,機會不等人,馬上動手報名參加啦!

先到先得揀時間

作為登記的首批用家有咩好?在名額有限的前提下,著數當然是可以「揀時間」!

選游泳班,最好梗係可以選擇到最合適自己的時間。

未登記的朋友,還要等甚麼?快登記成為「首批用家」,就可以成為首批揀時間的人啦!

名額有限

有人會反駁,無緊要,因為我整個下午都有時間!

好的,先到先得揀時間絕對唔係一個會吸引你的地方。

不過,也要留意,名額有限

如果你真係有心報,我建議你盡快報名參加。免費試學,熟悉我哋嘅朋友都知道,可一不可再。

快來報名

[ms_button style=”3d” link=”https://goo.gl/forms/hH7b5nh4v9yBhOhN2″ size=”medium” shape=”” shadow=”no” block=”no” target=”_blank” gradient=”no” color=”#1abc9c” text_color=”#ffffff” icon=”fa-check” icon_animation_type=”” border_width=”0″ class=”” id=””]報名試堂[/ms_button]