親子泳班 暑期最旺

想幫小小小朋友參加 親子泳班 的您,要立即行動啦。 暑期將至,很多家長仲早咗幫小朋友報名參加游泳班,為免人多爆滿,請預早報名。

親子游泳班 專家

夏日炎炎,小朋友揀選 戶外興趣班 ,首選當然是水上活動。

以為游泳班很普通,也有很多公司開辦?

但 親子泳班 真正做得好,又夠專業的,我們敢說全港只得 1、 2間,我們 黃埔體育會,肯定是其一。

 

專業教授 絕非因為細路錢易賺

黃埔體育會 親子游泳班 課程總監 簡 Sir 表示,泳會以前只做 成人游泳班 、幼兒游泳班 及 兒童游泳班,親子游泳班 是 4年前才新增。

「近呢幾年,好多家長問我哋有冇 親子游泳班 或者 BB游泳班 ,大部分係因為佢哋本身有玩開學開游水,想帶埋小朋友一齊去泳池,當係親子活動,有啲就覺得畀小朋友早d學游水好,我見咁多家長有興趣, 4年前先開 親子游泳班,試吓反應。」

黃埔體育會 游泳總教練 Victor 亦表示,親子游泳班 上堂會提供所需器材用具,準備很多東西,而且需要特別訓練主理導師,因為外邊無人識教。而且親子游泳班投放的資源極高,開辦絕非因為細路錢易賺。

 

人材搶手 時間地點皆要注意

黃埔體育會 親子游泳班 的課程是參考 英國、美國 及 台灣 等多地游泳教學總結而成。 含課程內容及技巧的 教練手冊 差不多是行內最搶手的「秘笈」。因人材搶手,為免教練被獵頭流失,亦為確保質素,只用富經驗的自家教練

「其實課程每年也更新檢討,確保課程是行內領先。」Ricky 笑說:「當然時間、地點、教練培訓及臨場發揮方面亦有很多考慮,不怕同行競爭。」

 

慎選學生 保證質素

教練好,地點好,時間好,也要同學好才能組成有好的親子游泳班。

黃埔體育會 親子游泳班 根據內部標準,小朋友要 1歲以上先可以參加。

「我哋嘅親子課程,規定小朋友要年滿1歲以上先可以參加,不是為賺錢亂開班。」Victor指出,合適條件的班別不多,雖班別每年增加,但學員人數每年都增加,每年都爆滿。

 

游水體驗班 睇下適唔適合

很多家長不確定小朋友是否已適合認真的學游泳,所以也替3歲以下的小朋友報名參加親子游泳班,共4小時課程,當作是游水體驗班,試玩吓,看看感覺如何。

「主要讓未夠3歲,又未受過游泳訓練的小朋友,在泳池體驗一下游水嘅感覺。」Victor 說

「我哋會有 1個鐘,帶佢哋爸爸媽媽同小朋友一齊去泳池,同佢哋玩一啲水上遊戲,加上如吹波波或踢腳等,等佢哋多啲喺水嘅活動,睇下適唔適合學游水。按經驗有三分一的小朋友很叻,會再參加下一期的 幼兒游泳訓練班。亦有很多過一陣子足3歲後回來參加 黃埔體育會 的 幼兒游泳訓練班。」

 

培養興趣 延續最緊要

兒童游泳班 市場競爭激烈,一般外邊很多親子游泳班同小朋友玩下水就算,但 黃埔體育會 親子游泳班 就會教晒很多游泳的基礎動作。

「我哋希望學生可以繼續游落去,由 親子班 到 幼兒班 到兒童班 跳到 泳隊。打好個基礎,為將來晉身為專業游泳運動員去鋪路。」

 

各位家長,為您們1歲的寶寶準備好做「泡泡小勇士」未?快到 [親子游泳班] 專頁報名啦。