【游泳班開鑼】學游水 識揀搵黃埔

眾所周知,游水對關節健康、四肢協調、呼吸系統以及踢走大肚腩都有幫助。夏天已經來到啦,你點可以錯過學游泳的大好時機?唔知學游泳從何入手,更加唔知道點搵個好 游泳班 或 游泳教練?唔駛怕我哋呢度有齊晒。

幾時要報游泳班

好老實講,昨天!

我們的暑期游泳班下星期就開班啦!你仲未報名中唔拿拿林報名參加?

習泳地點有乜要注意?

暑假好多游泳池都會人多。唔通人哋又話你聽咩。

我們費事學生學得唔開心,人多唔好游的游泳池,我哋已經避開咗好多。

師生比例如何選?

很多泳會開始「學習」我們開辦 1.5小時、1對2師生比例的游泳班。其實我們是高興的。因為,證明我們的理念和堅持是對的!

個人單對單的私人游泳班不計,小組課堂人數比例,都是越低越好。1:10 可能要8歲以上已有游泳基礎才可以,1:6 也是起碼6歲或以上,1:3 是可以但當然 1:2 才是最好。當然這世界「一分錢一分貨」,1:2 游泳班學費都相對較貴。不過聽過太多家長為3,4歲的小朋友參加1:3或1:6的游泳班,結果錢花費了,小朋友沒進度,時間就白費了。1:2 游泳班,可以讓小朋友學游水之餘,結交志同道合嘅朋友,亦有足夠的照顧和練習機會。如果你著重於質素,就應該不介意付出多一點點。

搵游泳教練有咩要注意的地方?

游泳教師資格以及拯溺救生資格資歷認證可以作為大眾指標讓學員參考,但要留意資歷認證唔代表教練質素好、或教游水教得好。情況就有如有車牌係唔係一個好司機一樣。

所以我哋啲游泳教練都會通過我哋黃埔體育會的內部培訓(當然而家好多私人教練亦以曾在我們處工作過為光榮),而且性格、愛心和耐性亦是我們聘請游泳教練和助教的主要考量元素。因此我們的教練,不好說比較其他泳會的,但一定是有水準的。

還有要等的理由?

黃埔體育會各區暑期游泳班下星期就要開班了。實在沒有要等的理由,如果有興趣,就馬上報名啦。

詳情請參看【暑期游泳班】報名專頁。