游泳要放鬆 抑鬱都醫好

很多來參加成人游泳班學游水的同學,本身之前是有「學過吓」的,即是以前已經有一定的游泳基礎。第一堂上課時,就會和 Miss 申明:其實我識游,只不過是「浮得唔好」,你教我浮就得喇!

識游但只浮得唔好,是聽落很矛盾帶點幽默,我們的同學,很多就是如此風趣。


初學游泳 浮身最重要

學游泳的同學,當然是要學浮身 (參加潛水課程例外)。其實人體肺部內充滿空氣,所以人體只要在入水前適當吸氣,低頭後在水中張開身體加大浮力面積,放鬆身體,即可浮起。

初學的同學,最常見的問題是對水有恐懼,非常容易緊張的,導致肌肉緊繃,因此不易浮起。

不如你教我放鬆啲啦

上次就有位女同學,來上第一節游泳課。開課後不久,就向我表明「其實我識游」,然後同我講:「Miss, 我老公話我再放鬆啲就浮到,你教我放鬆啲啦!」

我真係比佢拋倒!

有乜嘢辦法比講個笑話更有效?

我教你咁多游泳浮身技術,講到口水乾,你話其實我教你放鬆啲就得?

雖然有些兀突,但我咁多年經驗,也絕不是「省油的燈」。

教游泳咁多年,教人成功游泳無數,但教人學「放鬆」… 我真係想笑多啲。

於是我就同佢講:如果我係心理學家,要醫你抑鬱,但就只係一味叫你「放鬆啲」…. 你會唔會比錢我先?

然後,我就同佢一齊大笑起来!

各位朋友,學游泳要浮,唔係只係靠放鬆㗎。

仲有要學擺重心,收緊core,身體姿勢一齊配合等等…

點樣做?淨係我寫 Blog 你睇文章有點會夠呀?要學就報名一齊做 Exercise 啦!

不過我們的泳班出名輕輕鬆鬆,開心最緊要。

游泳要歡樂,隨時抑鬱都醫好!


後記

我們有兩篇文章,是講述初學游泳的游泳技術,希望會對大家有幫助:

練習好口吸鼻呼換氣,再學埋「浮冬瓜」俯臥漂浮技巧,適應水中活動的感覺,要學識浮身動作進而學會游泳,其實好簡單!