安心出行唔識用? 1秒嘟完都嫌煩不如唔好再嚟泳池游水

11月1日起,康文署轄下18類場所,包括游泳池,強制入場人士掃描「安心出行」二維碼。媒體報導,今早九龍公園游泳池人流不多,大部份人入場前主動舉機掃碼,只有數名長者稱無手機需職員協助「填紙仔」。對於有人指唔識用「安心出行」電話 App,泳客反應:啲人話唔識用就假嘅!

《香港01》今日報道,九龍公園游泳池入場人士使用「安心出行」的反應。

安心出行擾民? 暫停游泳轉做其他運動?一於咁話啦!

報道中訪問一些泳客,有泳客批評措施擾民,若日後進一步增加程式權限將暫停游泳,轉做其他不用登記個人資料運動。

我心諗,係就好呀!反正九龍公園游泳池成日都好多人,如果有些人因為強制入場人士掃描「安心出行」二維碼唔再在九龍公園泳池游泳,實在 - 太。好。啦!

不過,講嘢咩,呢啲人,講就天下無敵,都是候,咪又係身體卻很誠實?!

長者都識用啦 啲人話唔識用就假嘅

報道中亦提到,亦有長者稱早已習慣使用安心出行,認為配合政府才能有效抗疫。

而長者說程式亦容易使用:「我都係長者嚟㗎,我都識用啦,啲人話唔識用就假嘅。」

問識唔識用,是否麻煩,長者補充:「冇麻煩,有咩麻煩啫,安心出行喺個牌度嘟一嘟,好快趣,都唔使一秒鐘就搞掂喇。」

她又批評不少人在表格上填假資料,又散播私隱疑慮等陰謀論。她批評有關想法只是陰謀論:「填紙仔有乜好啫,你填『林鄭』、填啲鬼五馬六嘢,填啲唔真實嘅嘢,填嚟做乜?都廢嘅。」

怨麻煩 不如唔好游 呀笨

報道提及,大部分人入場前主動舉起手機,掃描「安心出行」二維碼,不需職員提醒,過程大致暢順。

惟亦有數名長者沒有手機,需要在職員協助下「填紙仔」,他們期間埋怨:「又搞多樣嘢,好麻煩。」職員即安撫回應「冇辦法,都要做。」

老實講,梗係麻煩隔。疫情呀嘛,如果唔係邊個想麻煩你?如果怕麻煩就唔駛做,就可以英國美國咁,爆發疫情,到時候就慘。

覺得有需要保護私隱?改做其他不用紀錄行程運動,例如行山及踏單車等,好呀,支持你呀,留返俾我哋呢啲覺得安心出行是能夠接受的人用啦!


原文:大家可以看看 《香港01》的《九龍公園泳池大部份人主動舉機 泳客:話唔識用就假嘅》報道。