荃灣去紅磡前往大環山游泳池

2016年10月份起,荃灣去紅磡大環山游泳池,同學可乘港鐵到 黃埔站 經 D出口 德定街 前往 大環山游泳池。

乘搭港鐵

1. 荃灣去紅磡大環山游泳池,同學可乘港鐵到 黃埔站 經 D出口 德定街 前往 大環山游泳池。

2. 搭西鐵去紅磡站 – 荃灣西的朋友,可於紅磡站乘 6號專線小巴 前往大環山游泳池。

搭了西鐵,到了紅磡,如何去大環山游泳池呢?請參看 由紅磡鐵路站前往大環山游泳池

搭紅色小巴

荃灣川龍街紅色小巴去土瓜灣,會途經紅磡。「亡命小巴」,上西九天橋,快到你唔信,車程大概係 20 分鐘左右 (試過夜晚 10分鐘飛到紅磡, 恐怖)。但返工放工繁忙時間唔好彩會在加士居道天橋塞一塞車,不過應不太嚴重。就算塞都係大約30分鐘應一定到。

  • 這紅色小巴好多人搭,所以係荃灣川龍街總站好快就會上滿客開車。
  • 可在觀音廟落車 沿德民街 入 黃埔花園,大環山游泳池 就在 黃埔花園巴士總站後面。
  • 又或在民裕街 (翠苑酒樓對面) 下車,穿過 海逸豪園 前往大環山游泳池。

車費: $15

由紅磡返荃灣(紅色小巴)

因為回程車返轉頭上車地點複雜,教埋大家。

由紅磡大環山游泳池 (黃埔花園那邊) 去荃灣,搭紅色小巴

5pm~7pm係機利士北路, 郵政局同28號巴士站之間

7pm後就要行番落去馬頭圍道, 海皇粥店附近, 又可行去紅磡商業中心搭。

或於 仁乎 Benz 廠對出,旺角71號小巴站隊尾。

搭巴士

荃灣往返紅磡大環山游泳池,可選乘九巴 30X。

30x 因為經過彌敦道,彌敦道多車起上黎,可以成個鐘都仲未到。

返工放工繁忙時間唔好制,其他時間ok。

30x 不會到紅磡鐵路站,直去黃埔花園巴士總站,而 大環山游泳池 就在後面。