暑期泳班 搵間好的來報名

各位家長,看似距離暑假還有一段時間,但其實很多熱心的家長,已預先準備為小朋友報讀我們的 暑期游泳班 啦。

全年開辦 有經驗最緊要

黃埔體育會暑期游泳班 之外,亦全年開辦 幼兒游泳班兒童游泳班,絕非一般 暑期工 搵快錢 之流。導師有經驗,皆因全年工作無休。

「就算冬天同年頭農曆新年咁凍,我地d教練都keep住有班教,有班開。雖然人少d,我哋蝕住做都要為留下來的同學努力,兼要留住d好教練。」

小班教學 質素先行

黃埔體育會 也許是全港率先採用 小班教學 的游泳學校。小班教學 教練睇實d,安全d,家長都放心d。而且學成率高,時間沒有浪費掉。

學生學得好 口碑自來

學生游得好,不但能滿足學生、家長和教練的成就感,還可以做埋宣傳。好多人見到學生游得咁好,都會問喺邊度學,跟住就嚟報名。所以話教得好,口碑自來。

有得比賽 家長勁 buy

家長 Helen 跟我們說,最欣賞我們學校能安排學生踏上跳台參加游泳比賽,便讓8歲囡囡 Angel來學游泳。「Angel好鍾意游泳,之前跟私人教練學麻麻地,後來知道呢度開班,可以畀小朋友參加游泳比賽,攞多啲比賽機會和經驗,我就即刻幫佢報名。」

我們會為學生報名參加合適其程度的游泳比賽,慢慢吸收經驗,慢慢建立自信。輸贏是其次,最緊要係游水有目標,知道自己努力的目的。

兒童游泳暑期課程 要快報

想參加黃埔體育會的兒童游泳暑期課程,就要快d報名。「越早報名,可以選擇的時間越多,而且一定係好教練開工先,所以越早報名越著數。」所以為小朋友選最好的,今日報讀游泳課程啦。