免費試堂值唔值得去

將軍澳游泳池的免費試堂推出之後,獲得新同學和舊同學的熱烈反應,非常感謝您的支持。很多回饋都是問:免費游泳班試堂值唔值得去?很多家長覺得,一堂時間學唔到咩,尤其是游泳。知道我會怎回應嗎?

「試,你最多損失了一堂的時間。
唔試,你可能損失一個小朋友遇到好泳班嘅機會。」

冇錯,就如張家輝在《2013》激戰裡面講:「怯,就會輸咗成世。」

唔好因為你怯,耽誤咗小朋友的游泳前途。


一堂時間學唔到咩

當然,一堂時間學唔到咩,不過唔係預你一堂時間學識游水!

如果全部人都可以一堂時間學識游水,游泳教練都要做乞兒了。

這一堂免費試堂的意義,是讓學生及家長多了解我們的導師質素、教學環境及教學方法,增強報讀課程信心。

隱藏費用 / 試堂後必定要報名?

免費試堂,試堂費用全免,絕不會收取任何附加費用。入場費自己俾康文署收,我們真正分毫不袋。

反過來說,因為我們學額有限,如果「家長麻煩」(不是小朋友的問題),我們也保留收生的權利呢。老闆絕不容許「一粒老鼠屎壞了一鍋粥」的情況發生。

我們非常有信心,同學及家長可在試堂後再考慮課程是否適合自己,然後先再決定是否報讀。試堂當天即場報名還可獲 $99 學費減免。

學費可以平一點嗎?

「世上無最好,只有最適合」替小朋友報讀興趣班亦一樣道理。

坊間於將軍澳游泳池開辦游泳班的機構多籮籮,要幾平有幾平。而我們,從來都是做「好泳班」。

看長遠一點,參加一個好泳班,進度有保障,安全省時間,性價比更高。

想知邊個課程最切合小朋友需要,除上網參考用家評論外,最好就係帶小朋友親身試堂。

泳班受歡迎 質素取勝

黃埔體育會 教練經驗豐富,專業細心,耐心指導,獨門技巧,有效減輕小朋友怕水心理。

一直專注小朋友游泳教學,不假外求,你想知點解可以做十幾年越做越好,上一堂就知點解!


網上報名:

預約試堂

費用全免‧名額有限

快啲手報名啦!