諗住開咗學先算? 你的朋友已經報咗名啦!

我明,現在還只是8月中。可能你未覺得有需要為小朋友在現階段考慮參加課外活動。學游水?可以遲啲先算啦!

當然無人揸住支槍要你一定要9月開學馬上參加游泳班,不過,有時機會嘅嘢,可一不可再!

我們將於9月22、23日於沙田大圍顯田游泳池舉行型免費游泳班試堂,名額有限,著數嘅嘢,真係手快有手慢無。

仲等?快啲叫埋朋友仔一齊參加啦。

大圍顯田游泳池 幼兒游泳班 免費試堂

對象:3歲以上初學游泳的小朋友。

費用:免費

[table]
試堂日期, 時間, 班別
9月22日(六), 2-3pm, HT-Sa-1400Tr22
9月22日(六), 3-4pm, HT-Sa-1500Tr22
9月22日(六), 4-5pm, HT-Sa-1600Tr22
9月23日(日), 2-3pm, HT-Su-1400Tr23
9月23日(日), 3-4pm, HT-Su-1500Tr23
9月23日(日), 4-5pm, HT-Su-1600Tr23
[/table]

家長同學,請一定要把握機會。

有興趣嘅朋友,請按下面按鈕報名。

[ms_button style=”3d” link=”https://goo.gl/forms/hH7b5nh4v9yBhOhN2″ size=”medium” shape=”” shadow=”no” block=”no” target=”_blank” gradient=”no” color=”#1abc9c” text_color=”#ffffff” icon=”fa-check” icon_animation_type=”” border_width=”0″ class=”” id=””]我要報名試堂![/ms_button]


沙田大圍游泳班 強勢回歸

沒錯啊我們是暫別了沙田區一段日子,但每年我們都接到無數的查詢,問我哋有冇開沙田大圍的游泳班。

為何沙田大圍區的家長對我們念念不忘?因為現時的沙田大圍區的游泳班都是以小組4-5人為住,要不是就是「操水」班。初學的小朋友,想搵一間游泳會好好的學游水,絕對不容易。因為,幾個游泳會都在走比較穩定的「操水」路線,而且希望在游泳比賽上競爭,學生每星期就操多幾節,收入穩定得多。

我們明白你的小朋友或許是初學游泳,所以我們一直以來在九龍區廣受歡迎的小班教學 1:2 幼兒游泳班 ,才是你小朋友最理想的選擇。

機會唔係成日有

沙田大圍我們來了,而且推出免費試堂。

最重要一點,我們只用好教練,老實說,我們的沙田大圍顯田游泳班,都是從九龍黃埔抽調過去的經驗豐富的導師。

咁即係點?

即係佢哋都唔係新手,沒有聘用「臨時拉夫」的教練,所以人手亦有限,師生比例亦有限。

即係「名額有限」!

如果你真係有心嚟,就唔好錯過,快啲填寫報名表報名參加啦!


更多:《大圍顯田兒童游泳班 免費試堂 2018