點解今日咁重要?現在已7月年終目標可達性嗎?

各位家長,今日係一個特別嘅日子… 今日7月5號,係第3季第一個星期一,7月過咗5日,2021下半年已經悄然開始!今年 1月,你有沒有,和我們一樣,訂立今年的年終目標?咁樣,你依家嘅進展如何?你小朋友的進展如何?身體健康,做多啲運動,是否你今年的願望?

年中時候 一齊檢討一下年終目標

覺得時間過得好快? 話咁快就過去咗半年? 我和你的感覺一樣。

如果你和孩子,一直向目標前進,有做運動,身體健康,咁恭喜你!一定要繼續保持呢個動力,勤做運動。

如果發現,孩子都沒有做太多運動,自己嘅進展,沒想像中咁理想 —— 唔緊要。

悟已往之不諫 知來者之可追

只要你能夠意識到,現在,無錯,是「現在」,就是你和小朋友作出改變同行動嘅最佳時機!

在今年餘下的時間,尤其是現在是夏天,孩子放暑假,透過參加暑期游泳班令自己保持動力,定期上堂做運動,你都可以,重拾健康,得到開心同滿足嘅感覺。

感覺是否很美妙?

現在就行動

所以,如果你真正希望,能夠達成你嘅 2021 年的健康目標,依家呢一刻,就要行動!

但要注意,獨自進行,沒有人和你一起同行,結果好容易失敗。

自己做,又點知做成點?

最佳方案,就係「信專家」。我哋會幫你,用定期的游泳班,同你一齊策劃一個輕鬆但可行的執行方案,令你可以喺今年結束之前,可以達到健康上嘅明顯改善…

如果你覺得,游泳運動可以幫到你…

Click 下面嘅連結,參加游泳班: