8月份 星期二四 傍晚暑期兒童游泳班 少量位置 報名要快

【最後召集】8月份,逢星期二、四 傍晚 18:00 大環山游泳池 暑期兒童游泳班 尚餘少量位置,8月9日開班啦!有興趣在今個暑假學好游泳的朋友,萬勿錯過!

暑期游泳班 不盲目擴充 只為做口碑

黃埔體育會 主辦的暑期游泳班,由具經驗的資深教練負責主理,講口碑,重信譽。

無論是親子游泳班、幼兒游泳班、兒童游泳班、成人游泳班,甚至深造班、改良班、泳隊,我們的游泳班都係您最智慧的選擇。

全香港18區都有班,一定是大機構?

你還相信有游泳會,可以全香港18區均開辦暑期泳班,而游泳班可以有質素保證?

自己去討論區了解番,出面風聲鶴淚家長的慘痛經驗。

尤其要小心,那些抄襲台灣游泳會名字的,抄襲幼稚園名字的。

呢啲全香港18區均開辦泳班的游泳會,只係抽佣食 commission 的吸血鬼 Agent。他所委派的教練,係老闆自己都唔認識嘅。

質素會有保證?還要天真嗎?你自己諗下啦!

私人教練 就可以遷就自己時間地點無限請假?

你諗下,如果8月暑假,有一個你話咩時間佢都 OK 的游泳教練,代表咩?

代表無生意呀!

8月暑假都無生意的游泳教練,質素如何?你又自己諗下啦!

報錯暑期游泳班 賴咗嘢可以點做?

你報咗唔好的游泳班,可憐。但又唔係我哋收你錢,我們是不能干涉其他游泳會的,我們也愛莫能助。(唔食花生已經仁慈)

賴咗嘢 唯有 消費者委員會 可以幫到你。

不過都係果句,如果你本身心存僥係,賴咗嘢,咁就真係你「自己申請」㗎。

所以,有正確心態好重要。

報讀暑期兒童游泳班 不要貪平

想小朋友暑假期間學游水,學得開開心心,千祈唔好貪平。

仲要做足功課,慎選有信譽的游泳班。